HAHA...JAG DÖR!

Detta måste jag bara skriva om! Pratade med en god vän till mig förut...Ja detta är inte mig själv jag skriver om utan det är en vän...Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Sen kom vi till höjdpunkten av vårat samtal. Hon berättade då om den killen som hon nu träffar lite. Dom hade haft vuxen mys...mer säger jag inte,MEN till det bästa av allt. När det var dax att klä på sig lite så kunde hon ej finna sina trosor!!!HAHA Hon vände upp och ner på hela sovrummet när det till sist kommer in en hund nöjd och belåten med hennes halva stringtrosor i munnen! Han hade alltså ätit upp dom. Jag om någon skrattade när jag fick höra detta. Tråkig humor??? Ja lite kanske. Kanske en liten tanke man bör ha med sig när man är i ett hem med djur... Se för gudsskull till vart du klär av dig=)
Kram
Linda

Kommentarer
Postat av: den gode vännen

hohohaha.. det lät mycke bättre när jag berättade det dock ;P

nyinköpta trosor för ett nytt besök ;)

2009-03-06 @ 19:48:09
Postat av: Linda

Klart att berättelsen alltid är bäst från den som varit med om det...men iom att jag ej ville hänga ut och skriva förmycket fick berättelsen bli light!

haha

2009-03-06 @ 19:51:20
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Jossan

hahahaha de där va roligt tycker jag !

lite pinsam sits att hamna själv i kanske

kram

2009-03-06 @ 23:28:03
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0