Helgen närmar sig=)

Torsdag kväll och jag riktigt känner att helgen snart är här! Helgen innehåller en massa trevligheter...kan tyvärr inte gå in på detaljer, men lovar att skriva om det när jag kan:)Det som är lite tråkigt i alla trevligheter är att jag  börjar få ont i min vänster arm...IGEN!Blir så trött på att ha ont i den. Men sen å andra sidan har jag ju legat väldigt lågt med min träning! måste komma igång med både löpning och styrketräning!Jag ska tydligen tävla i slutet av maj....herre gud. Vad har jag gett mig in på...Du föresten....efter vårt samtal i går på fejjan bestämde jag mig för milen! TACK ska du ha. Kommer nog gå vägen. Bara man kommer ut och får springa lite=)
  Nu ska jag fortsätta att kolla på den stackars killen på lyxfällan som verligen satt sig i skiten p.g.a en bil!
Puss och kram
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0