Hemma spa=)

Det är just vad jag har haft ikväll...unnat mig riktig lyx alldelses för mig själv. Det blev ansiktsmask,kropps peeling,fotbehandling...och självklart fick rakhyveln göra sitt. Så underbart att få ta hand om sig själv ordentligt ibland. Kände att ikväll var en sån dag. Ner till köpcentret och inhandla ansiktsmask och kroppspeeling...allt annat hade jag hemma. Så nu sitter jag här och känner mig ung och fräsch och njuter av min smoothie...hoppas det håller i sig i ett par dar då jag på lördag ska göra något galet. Återkommer med mitt projekt då.
Puss och kram mina goda
Linda

Så bra produkter...lovar de fungerar

Mycket skum ska man ha när man badar

Vem har sagt att man måste vara snygg när man har spa?

Fötterna behöver också vård!Glöm inte dom!!!
Denna produkt hittar du på apoteket...kan jag varmt rekomendera...blir inte alls kladdig och kletig!

Håret behöver sitt med. Den här produkten använder jag 1-2 ggr i veckan. Det är en inpackning som innehåller provitamin B5. Dom som vet säger att det är bra för håret. Den hjälper iaf att återuppbygga torrt och slitet hår.




Efter mitt spa blev det en god smoothie...så gott och den innehåller:
Massa frysta hallon,blåbär och jordgubb
 En skvätt God morgon juice blodapelsin
 Vanilj yoghurt efter konsistens och smak!
MIXA
NJUT!


Nöjd och glad efter mitt hemma spa...testa denna kuren du med...du blir inte besviken!
Natti
LInda


Kommentarer
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Hur ser du ut i den masken eller vad det är ha ha

2009-03-18 @ 11:17:11
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det är en jätte bra ansiktsmask...testa den! Du blir len som en babyrumpa i ansiktet!

hahahah

2009-03-18 @ 14:07:08
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Jossan

lyx hemma spa vill jag mer kalla detta :)

2009-03-18 @ 22:45:43
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0