Hoppas på det bästa...förbereder mig på det värsta!

Ja det är ungefär vad jag kan säga just nu...orkar inte med allt vad magsjuka heter mer!Jag kan lova att min kropp e snart uttorkad av all alcogel! Ja nu menar jag inte invärtes utan utvärtes!Måste ändå säga till alla där ute!!!KÖP DENNA PRODUKT PÅ APOTEKET...MAGSJUKAN SOM GÅR NU ÄR JÄTTE ELAK!Finns även handsprit du kan köpa i en söt liten flaska att ha med dig i handväskan eller i jackan. Du ska veta hur mycket som sprids via handtag och pengar, ledstänger OSV.... KÖP,KÖP,KÖP!!!EN LITEN FÖRSÄKRING IAF!

Helgen stundar och här kommer det vankas kalas för hela slanten. OM vi nu inte blir sjuka! Men hos familjen Jörgensen fortsätter vi med att sprita våra händer...och upp till armbågarna!

Imon är dessutom en mycket spännande dag...längtar jag till kl 15???ja det är frågan=)

Ha det gott
Kramar om er...
Linda

Blommor till er alla från mig

Kommentarer
Postat av: lisette

haha aa de är en shaker :D aa de är mitt nya partytrick ;)

ta en titt på min outlet vettja :D

Http://lisettee.blogg.se/outlet

2009-03-26 @ 23:53:32
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Em

ja precis, jag kan inte bry mig mer om något har ett fint märke eller inte. så länge det är snyggt så får det gärna vara billigt.

2009-03-27 @ 02:41:24
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: ¨Mickey

Hmm tack för tipset ush o tvi för magsjukan peppar pepper bara du inte åker på det inför ditt stora val imorgon kl 15. Lycka till jag ska skänka dig en tanke.

Kram kram

2009-03-27 @ 02:56:12
Postat av: Jennie

Hello! Hoppas att William får en bra födelsedag med massor av paket!

Du borde få betalt för att du gör så mycket reklam för spriten :)

Kram

2009-03-27 @ 07:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0