Hur lyckas jag?!!!

Idag har jag ordagrant snubblat rakt in i en annans mage! Skulle skynda mig till spårvagnen och på ett ögonblick är mitt värsta senarium ett faktum!! Förstå hur fruktansvärt pinsamt detta va! Det ända jag lite blygt får fram är...OJ! Inte ens ursäkta fick jag fram...hahaha. Hade jag varit med något skulle det nog känts bättre,men att i den stunden vara ensam var inte kul. Sen inte nog med det...jag blir så full i skratt efter detta att jag skrattar för mig själv. folk måste börjat undra vad jag var för en. Nä får sätta igång med mitt lilla kvällsstäd och försöka smälta detta.

Har ju glömt att skriva om det viktigaste idag!!!!mitt underbara hjärta William fyller 5 år idag. Så imorse blev det frukost på sängen och paket öppning. Sen mötte vi upp Williams pappa inne i stan när han slutat och gick och åt tillsammans... Jätte mysigt att vi kan umgås så som vi  gör. Å NEJ....Det finns inga mer känslor än bara vänskap. Nu slipper ni både undra och fråga=)

Ha en bra början på en fantastisk vecka
Linda


Kommentarer
Postat av: Anonym

hi hi pinsamt men visst är det minnesvärt att göra bort sig så där. Själv kan jag relatera till din insident då jag i all hast var på väg till stockholm en tidig morgon på x2000. Jag köpte mitt kaffe i bistron och begav mig till min vagn. av min förvåning när jag skulle gå igenom dörren du vet den som automatiskt öpnas sidleds gick den igen och gav mig västa ruggby tacklingen så kaffet for ur och träffade en rasande kvinna på axeln. Man kan ju säga att det va en mindre lyckad resa och en insident jag sällan glömmer. Ja du Linda vilken kanonstart på din vecka och att få fira ditt lilla hjärta Wille är ett possitivt minne som kanske han kommer att komma ihåg även du. Va bra att ni kommer överänns så bra du och ditt x. Kan ju bara önska dig en fortsatt lycka resten av veckan.

Kram Mickey

2009-03-30 @ 22:15:10
Postat av: Linda

Hej Mickey!

Ja den resan kommer du nog aldrig att glömma!

Linda

2009-03-30 @ 22:26:50
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: jennie

1000 grattiskramar till William! Skönt att läsa att det funkar så bra för er nu!

Tat lugnt med städningen så här miss i nassen!



Kram kram

2009-03-30 @ 23:19:57
Postat av: Linda..

Tack så mycket Jennie...men blir inte erat språk nått i still med nassi missen?...kanske jag som fått det om bakfoten...men tror nog det blir det om man "pratar Peter språk"...eller?

kramar

Linda

2009-03-30 @ 23:34:23
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0