Kalas imon:)


William ska på kalas imon till sin tjejkompis...jag fick köpa present. Måste nog vara den tråkigaste mamma att köpa present. Ja hon får mjukt paket...jag älskar kläder och vet att barn har användning för det. Barnen idag har redan allt. Så det fick bli en snygg jeans kjol och hello kitty t- shirt, men håll med om att det är snyggt. OM jag får barn igen hoppas jag på en flicka så man kan köpa söta kjolar och klänniingar! Men självklart blir jag glad vad jag än får...om jag får ett till.


Kommentarer
Postat av: svansen

Men föräldrarna blir nog överlyckliga! Och med den tröjan tror jag födelsedagsbarnet också blir det=)

2009-03-14 @ 00:06:28
URL: http://svansens.se
Postat av: Linda

Hej Svansen

Så coolt blogg namn=)

Ja visst kommer dom! Så super snyggt!Hoppas bara inte att dom varit inne på bloggen:)

kram

Linda

2009-03-14 @ 00:56:36
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0