Kalla mig nojjig!

Men jag får fullständig panik av denna magsjuka som härjar runt mig nu! Känns som det inte spelar någon roll vart jag än vänder mig så e det någon som är dålig. Så idag när jag åkte hem från jobbet besökte jag apoteket för att inhandla lite sprit...tyvärr inte sprit för invärtes bruk, utan handsprit och ytdesinfektion. Tycker ALLA borde införskaffa sig detta! Var inte alls dyrt heller. Handspriten kostade 67 kr och ytdesinfektionen 38kr. , men tror nog att jag köpt detta till vilket pris som helst. Har ingen lust att åka på det då jag har massa kalas till helgen. Min skatt fyller ju 5 år den 30 mars. Så vi kör på barnkalas på lör och vuxen kalas på sön. Nä tror det i daxläget bara handlar om att hoppas på det bästa,men förbereda sig på det värsta! får jag det så  får jag det...kanske inte mina arbetsbyxor känns lika tajta i midjan efter den kuren!
Ha det gottans och glöm inte tvål och vatten OCH MASSA HANDSPRIT!!!
Kramar om er
Linda


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tvätta händerna gör man 1000 ggr i restaurang branschen :) Jag har turen som klarat mig från all skit men peppa , peppa ta i trä. Man ska inte säga för mycket , en vacker dag så ligger jag väl där själv ..

Kramar

2009-03-23 @ 20:48:18
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0