Ljusare tider!

Jag har kommit på att drar man inte ner persiennerna när man går och lägger sig, så vaknar man mycket piggare. Vaknade idag kl 7...kanske lite segt att vakna så tidigt  då man är ledig. Men så skönt  att vakna av ljuset. William ska vara på dagis idag enbart för att skolungdomar skulle komma och spela teater. Då tänkte jag passa på att bli färdig med hans födelsedags presenter. Kan inte fatta att han nu snart blir 5 år. Var ju inte längesen jag var gravid. Men att tiden går fort kan nog inte någon gått miste om.

Igår när jag kom hem från jobbet fick jag ett mycket roligt telefonsamtal...ja vad ska jag säga. Blev full i skratt när vi lagt på. Sen var jag bara tvungen att ringa Heidi om detta. Vad samtalet handlade om kan jag inte riktigt gå in på,men intressant var det!.

Våffeldagen idag me...Ska hem till goda vänner och äta nygräddade våfflor med grädde på. MUMMA så gott. Sen får även jag och min vän tid att prata lite då barnen leker...hinns tyvärr inte med att träffas så mycket nu för tiden,men då gäller det verkligen att ta vara på dagar som ges!

Nu ska jag fixa iordning lite här hemma och sen göra mig och William också iordning.

Ha en skön dag alla...Och glöm inte att frossa i våfflor idag
Våfflor
Kramar
Linda



Kommentarer
Postat av: Jossan

hoppas att våfflorna smakade gott

kramar jossan

2009-03-25 @ 23:28:15
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Linda

Tro mig Jossan...Dom smakade smaskens!!!

2009-03-25 @ 23:31:50
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0