Lyckad lördag

Dagen har gått i lyckans tecken! William har haft kalas och fått massa fina presenter. Och jag har haft min vän Marie-louise och hennes barn här på middag ikväll. Så underbart mysigt vi haft. Middan blev mycket god och enkel. Vi åt färdig grillad kyckling, sallad och potatissallad. Fick nästan sommarkänslor av denna måltid.

Jag och Marie-louise har haft så bra kvalitetstid ikväll där vi pratat om precis ALLT! finns ingen man får bättre svar av än henne. Visst kan man bli helt skogstokig av hennes  ärliga svar ibland,men ger man det ett par dar så förstår man hur rätt och riktigt det är det hon säger. Finns nog inget man inte kan rådfråga henne om! Du är underbart bäst gumman!

Imon är det kalas igen...då ska vi ha vuxen kalas...Som jag skrivit innan så fyller William och hans kusin år på samma dag. Så imon blir det ett ihop slaget kalas. Sen är allt kalasande över för denna månaden.

Börjar nu känna hur John Blund börjar inta position för att söva mig. Han kommer ha ett lätt jobb hos mig ikväll...behöver bara dra ett drag med sömnpinnen över mig. Sen lovar jag att jag kommer sova som en prinsessa=)

Ni som är ute och roar er...hoppas ni är lika underbart vackra och fräscha imorgon som ni säkert  är idag på dansgolvet!
Jag kommer iaf vara pigg och fräsch;)!
Natti alla goa
Linda

Kommentarer
Postat av: marie-louise

Det där med pigg och fräsch vet jag ju inte! Men att vara en underbar människa är ju inte speciellt svårt i ett så trevligt sällskap.Jag somnade gott på kudden med ett leende för det var verkligen en kväll jag behövde!

Kram på dig

Din goda vän Marie-Louise

2009-03-29 @ 12:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0