Party???

Så var det lördag igen och jag jobbar. Har varit en mycket lugn och skön dag på jobbet. Jag och Heidi har under veckan pratat om att ev hitta på något trevligt idag. Så när jag ringde tidigare idag var hon ej så sugen längre...GAHH! Behöva sitta ensam hemma en lördag kväll! NEJ vill inte alls var min tanke. Jag vet att det är nyttigt att lära sig vara ensam,men jag tycker verligen inte om det. Uppskattar inte alls ensamheten. Hur som helst. Det går ett par timmar. Sen känner jag vibrationer i fickan. Jag fick ett sms där det stod" ok party ikväll du och jag" Visst var det Heidi som ångrat sig! Du är för skön gumman. Så när jag sen kommer hem ska jag ta mig ett långt och välbehövligt bad. Känner verkligen för det idag. Ska även få i lite färg i håret. Sen är det bara till att göra sig fin. Så håll i hatten alla som ska ut i gbg...För det ska jag och Heidi med;)!
Som jossan alltid skriver...
Puss och kram ses på stan
Linda


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jaaa! Puss och kram ses på stan ! =D

Det var det sötaste att du tog mitt citat =)

2009-03-08 @ 19:05:58
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0