Rätt eller fel....

Hur vet man egentligen när man gör rätt eller fel val? Tydligen har jag trott ett par ggr att jag gjort rätt val,men lika hårt smäller dörren i ansiktet. Ett val jag är mer än 100% säker över är min underbara som William! Där e verkligen ett val både jag och Williams pappa aldrig tvekat över! Mitt eller vårt hjärta är det bästa som hänt oss...sen att det inte funkade mellan oss e inte mycket att göra åt,men som jag brukar säga eller andreas brukar säga...hahaha..
jag får/tar det jag vill ha;)

Jag och andreas hade ett kort och intensivt förhållande,men båda är vi nu överens om att vi har världens bästa son!
Hur som helst står jag inför ett val just nu som får mig att bubbla i magen...nu handlar det inte om jag vill eller inte vill ha magsjuka...utan om ett helt annat val! Suck!!!Varför kan inte allt bara vara en dans på rosor? Varför måste allt vara så komplicerat? Ja det är nog frågor jag aldrig kommer få svar på. Men snälla hjälp mig....när vet man att man gjort rätt val?


Hi hi...väntar tills på fredag så jag nästan spricker...
Puss och kram
Linda



Kommentarer
Postat av: Mickey

Kära Linda,



Livet är fullt av valmöjligheter men när vet man att man gjort rätt val. Min åskit kring det är när man blickar tillbaka som du har gjort i William och känner ett stort välbehag att det var ett korrekt beslut. Mitt tips till dig: Meningen med livet är att göra livet och till det bästa som du kan tänka dig. Lita på dig själv och din magkänsla och prova dig fram. Vem vet om fem år så kanske du blickar tillbaka igen och tänker det här gjorde jag bra:)



Kram

Mickey

2009-03-26 @ 00:05:59
Postat av: Em

vad gärna med i min tävling om du vill =)

2009-03-26 @ 02:04:56
URL: http://audrinas.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Mickey

ja det är väl så att man ska gå på magkänslan.

Det är ju skönt att detta val jag ska göra inte är allvarligt iaf=)Utan bara väldigt kul

Kram

Linda

2009-03-26 @ 09:02:13
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: marie-louise

Det ända du kan göra är att lyssna till dig själv. Det kommer alltid att finnas människor runt omkring dig som gärna vill berätta hur du skall välja här i livet.Om du lägger dig på kvällen och är nöjd med din dag då har du gjort rätt val!

Kram på dig

2009-03-26 @ 14:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0