Lite bilder bara...

Idag blir det inget långt blogg inlägg, utan mer lite bilder som jag så gärna vill dela med mig av.Har ju lovat William att pappa ska få se hans nya roller blades. Såklart att jag lägger ut dom på bloggen!

Ja dessa fick ju William av sina kusiner...sicken nervtestare för mig. Andreas...kanske kan du lära Wille att åka på dessa?

Williams frukost på sängen. Klart att man ska ha det när man fyller 5 år!

Bästa tallriken i hela Gbg....kebab house!Ett måste att besöka om man är på besök i vår underbara stad

Denna bilden är så bra!( tyvärr lite suddig då den är tagen på längre håll).En av gästerna på en restaurang jag besökte för ett tag sedan hade fått en hej klapp på axeln av kocken...det han inte visste om var att kocken precis doppat handen i mjöl...ja så kan det gå!

ja det var vad jag hade att bjuda på ikväll...Nu väntar jag bara på att datorn min ska bli färdig rensad och jag får hoppa i säng!
Ikväll blir det nog ett svanhopp...ja hur det ser ut får jag nog googla på:)
Natti alla ni söta
Linda


Kommentarer
Postat av: Emma

söt han är=)

2009-04-01 @ 10:44:36
URL: http://ewc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0