Sicken dag:)

Idag har jag haft en jätte lång dag på jobbet...kan bero på olika saker...det har varit lugnt på jobbet,och sen att jag väntade på ett samtal idag. det gick nog bra hoppas jag.Eller det kändes så iaf. Ni som känner mig vet ju att jag älskar att prata=)Så nu är det bara att vänta och hålla tummarna på att det gick vägen.

Barnkalas imorgon...blir 11 barn som kommer hit och stökar. Underbart eller hur?!Så jag och andreas var och inhandlade allt som ska finnas på kalas,men måste nog komplettera lite imorgon. Hoppas bara att jag hinner. Fanns ju inga serpentiner i affären. Och det måste man ju bara ha när det är partaj!

William har bestämt sig för att bjuda på pizza, maräng swiss, snacks och självklart godispåse! Kan säga att jag har att göra ikväll när William har lagt sig. Lika bra att förbereda redan ikväll. Vet annars hur stressigt det blir imon bitti. Jag kan ju säga att jag har 40 ballonger att blåsa upp ikväll! Phu...någon som är sugen på att hjälpa till?

Nu blir det fredagsmys framför tv:n med chips och ostbågar:)

Ha en skön fredag ni me
Kram
Linda

Mycket godis att sortera upp i 11 godispåsar. Måste ju vara lika många i varje påse...annars e det bäddat för bråk!
haha


Fredags gott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0