sicken kväll!

ja nu e söndagen stundad och ny vecka väntar framför oss.Igår var det partaj med Andreas,Sandra,Jonny,Thomas,Cicci, Vi hade en sån klockren förfest med bra musik och massa kort tagning. Väntar med spänning på att få se dessa!
Festen fortsatte till Deep. Jätte kul där med,men av någon anledning fick jag för mig att jag skulle till Glow och möta upp ett par kompisar.Sen till det värsta senariet....JAG LYCKAS SPÄRRA MIN MOB! GAHHHH. Förstå hur handikappad man känner sig utan att ha någon mobil. Ja ja.Fick bita ihop och gå tillbaka till deep då jag inte fann mina vänner på glow. Nu var det på med sökar radarn...hur 17 skulle jag hitta någon bland alla dessa människor? Men sagt och gjort...(TUR att du är lång Jonny!) Såg han komma gåendes och mitt uppdrag kunde avslutas. Sen skulle vi gå till nivå,men när jag öppnade munnen och talade med min väsande hesa röst tyckte vakten att jag var för full! VA!!! Jag var väl inte mer berusad än dom andra som stod i kön. Ja nu är det ju så att min hosta har satt sig på stämbanden och jag har blivit super hes! Hur som helst...jag fortsatte med ett annat sällskap upp till Park lane,men där slutar mitt bloggande då det slutade med katastrof!

Ha en fortsatt skön söndag
Kram
En mycket hes Linda!

Kommentarer
Postat av: Jonny

Lång OCH Ståtlig.....

2009-03-01 @ 21:16:40
URL: http://jonnyjohansen.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja självklart!!!

Sorry att jag glömde denna viktiga information!

Kram

Linda

2009-03-01 @ 21:34:17
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0