Söndag och helt slut!

Jag kan börja så här...Helgen har varit jätte bra,men ack så trött man blir efter att haft kalas hela helgen. William är så nöjd med allt så han här för en stund sen tokslockna på soffan. Han har verkligen fått allt han behöver. En sak som ska bli mycket intressant att se han lära sig är att åka rollerblades! Herre gud sicken nerv testare!Vet inte om jag kommer klara av att se han åka på dessa. Vet ju hur talanglös jag själv är på sånna. Men duktig som han är kommer det säkert att gå galant!
Imorgon måndag är hans riktiga födelsedag...men då blir det kalas bara för mig,william och hans pappa. Vi ska äta fisk imon som William har beställt. Ska bli gott. Någon som kanske har ett gott fisk recept?
Nä nu ska jag röja undan här hemma och förbereda inför morgon dagen. Har ju inte hunnit slå in hans alla paket som han ska få imorgon.
Ha en skön söndag
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0