Stora snackisen idag!!!

Japp den verkar gå som en löpeld på mitt jobb nu...ja då pratar jag inte om den fantastiska löneförhöjningen som man får när man jobbar inom vården, utan om den förbannade magsjuka som hittat sitt feste hos oss. Vi och min avdelning har än så länge klarat oss. Ska bli intressant och se vad man kommer tillbaka till på måndag när jag ska jobba kväll. Jag är ju den som blir hypokondrisk bara jag hör ordet spysjuka. Inte blir det bättre när det sitter lappar ÖVERALLT  där det står att alla besök sker på egen risk pga magsjuka. ville nästan bara vända och gå hem igen när man möttes av denna fantastiska information i morse när man skulle börja jobba. Nä usch fy och blä...SNÄLLA ALLA SOM LÄSER...HÅLL TUMMARNA FÖR ATT JAG KLARAR MIG!!! glömmer nämligen aldrig år 04 när William 8 mån och han fick skiten...tar ett par dar och jag åker på den. Till saken hör att Williams pappa då var i sthlm på utbildning och jag e ensam hemma med barn och jag själv som är dålig. Andreas kommer hem pigg och fräsch ,men även han fick sig en släng. Det var ingen kul period alls då. Kan jämföras med en nära döden upplevelse ungefär...så kändes det som iaf. Nä det får allt hålla sig borta från oss.
Nu till något positivt. Fredag och helg. kalas för William imorgon lördag. Sen blir det midda och melodifestivalen h
emma hos mig. Syrran och familj kommer oxå. Funderar på att laga en god lasagne, sallad och vitlöksbröd...vad tror ni om det?Nä nu ska jag greja iordning efter middan och sen hoppa i mjukisen för att gotta ner mig långt ner i soffan. Ha en fantastiskt bra fredag...
Kramar om er alla
Linda


Fredags hälsning från mig och William=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0