Underbara sol!

Vilket väder jag vaknade till idag. Solen sken och jag kunde höra fåglarna kvittra utanför mitt fönster. Och inte tala om söndagen när vi kunde äta lunch ute på gården. Då kan man säga att vårkänslorna sprudlade i kroppen. Var på ett så gott humör att jag blev köpsugen:) det fick bli en ny mobil. Alltid kul att förnya sig. Tänk egentligen vad solen ger energi. Jag blir iaf pigg och känner mig lycklig!
haha...sicken klyscha!Så dagens schema ser ut fööljande...
Fixa och dona hemma
Sticka och byta Williams skor till en större storlek
Sen jobba!
Kan ju inte bli mycket bättre...eller?
Ha det jätte bra
Kramar om er alla
Linda


Min nya mobil

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nice telefon :)

2009-03-17 @ 22:42:30
URL: http://sportjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0