Vår fint...

Vilket underbart fantastiskt vårväder vi har idag. Nu tror och hoppas jag banne mig att vi är påväg mot skönare temperaturer. skulle iväg och kolla på skor idag med mamma,men till min stora besvikelse var skorna inte alls sköna. Kändes förstora trots att det var storlek 36. Så det vart inga skor,MEN massa fint till vardagsrummet istället. Tog en sväng in på hemtex och hittade nya gardiner,lampa, och 2 st löpare till mitt matsalsbord! Kommer bli så fint när det kommer på plats. Det är rena rama vårfärgerna! Ljust gröna gardiner och ena löparn likaså. Sen den andra duken är med lila,gröna,rosa och gula ringar! Super läckert...och lampan är med tulpaner på=) Lägger in en bild så får ni se. Så just nu sitter jag här sprudlande glad och börjar få riktiga vårkänslor i kroppen. Nu e det bara HAN som saknas...sen e allt komplett!
Kram
Linda


Kommentarer
Postat av: mia

hihi vi e lika gamla ändå e du så hiimla vuxen herregud! jag köper ff leksaker vafan ;D

så söt..

2009-03-07 @ 14:12:41
Postat av: Linda

Hej Mia...

Ja vuxen och vuxen...Det vet jag ej om jag egentligen känner mig=) Men ibland får man låtsas vara det.

Kram

Linda

2009-03-07 @ 14:26:29
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0