Vilken underbar dag!

Idag har det ju varit rena rama vårvädret! Helt underbart fantastiskt. Fick leta fram de gamla sol glajjerna då jag tycker det är så jobbigt att kisa i solen. Gick och hämtade William på dagis kl 11:30. Sen var det bara att gå ut och suga åt sig så mycket sol som möjligt. Vinden är iof fortfarande lite kall,men hittar man en sittplats i solen där det är lä e det underbart. William tog fram sin cykel och cyklade runt som en vilding som just kommit ut på grön bete! Tur att cykeln ligger på blocket då den är alldeles för liten för honom. Så nu har jag ett projekt att lämna in hans större cykel på punkterings service. Det är så kul att se...när solen kommer fram kryper  folk ur sitt vinter ide...man träffar på de som man inte sett sen  hösten då det fortfarande var gott väder ute. Folk börjar hälsa igen med ett stort leende på läpparna. Där ser man hur mycket solen betyder för oss. Nu ska jag vika tvätt...inte jätte kul ,men tyvärr ett måste i detta läge!
Ha en fortsatt bra kväll
Kramar
Linda

William på sin pyttelilla cykel,men det funkar ändå...någon dag till iaf=)Ska verkligen ta tag i cykelservicen



Jag påpälsad i solen...vinden kom ju trots att jag satt något sådär i lä


Kommentarer
Postat av: Marren

Wow, vilka snygga solglasögon!!! :):) Vill också ha!! Du vill inte säga vart du köpt dem??? :):):)Kram!!

2009-03-18 @ 20:33:33
Postat av: Linda

Hej Marren!

Jo visst kan jag säga var jag köpt dom...Det är ett par äkta dior kopior som är köpta i tunisien.Sorry... förstår om du tycker det är lite lång att åka för att köpa:)

Fast när jag tröttnat på dom står du som förste man att få dom med tanke på alla dina fina kommentarer här på min blogg=)

Kramar

Linda

2009-03-18 @ 21:00:57
Postat av: Marren

Söt du e! Tack!!! :) Får väl leta i stan o se om jag kan hitta några liknande...:) Vad glad jag blir att mina kommentarer lyser upp lite! :) Snart är det vår, då blir det ännu bättre ska du se!! :) Kramar!

2009-03-18 @ 21:22:44
Postat av: Linda

Ja visst blir det bättre...känner redan hur positivt solen påverkat mig!Nu börjar alla krypa ur sina iden och vem vet...kanske står han där snart oxå;)!

självklart tycker jag om när man ser folk lämnar en kommentar efter sig...Blir ju roligare även för mig att blogga vidare!Sen förstår jag inte varför så många besöker...e det så intressant det jag skriver om egentligen?

2009-03-18 @ 21:33:27
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Jossan

ååh soliga dagar :)

jag vill ha sol och bar mark här uppe med , börjar bli lite trött på all snö , det börjar ju bli slask på vissa ställen nu :(

många våriga och soliga kramar

2009-03-18 @ 22:49:32
URL: http://sportjossan.blogg.se/
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Jaså du försöker annonsera via min blogg :)

2009-03-23 @ 08:53:39
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0