Är det så konstigt?

Jag  har en person i min närhet, som dessutom står mig väldigt nära. Om jag får höra att någon kört ett ojysst spel bakom hans rygg...är det då konstigt att man reagerar och ifrågasätter hur "någon" tänkte där? Att man sen ska bli kallad det ena och det andra...är det okej? Jag blir så fruktansvärt arg när jag får veta vissa saker. Det var inte min mening att lägga mig i, utan bara ifrågasätta om det var så sjysst! Sen finns det alltid två versioner av en händelse...det vet och förstår jag. Som sagt...det handlade varken om att sätta dit eller hänga ut. Så om det nu är sant eller osant vet bara de inblandade parterna. Hoppas att allt löser sig till det bästa:)

(Hoppas någongång att du förstår att det du sa sårade mig. Trodde aldrig att du om någon skulle kalla mig dessa ord! Visst du var arg ,men ibland handlar det om att välja sina ord.)

Nu ska jag jobba vidare
Puss och kram
Linda

Kommentarer
Postat av: Jonny

bra Linda...vi måste f*n lära folk hur det skall gå till ;)

kram

2009-05-26 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0