Förvirrad!

Ja det är väl inte första gången jag är i ett förvirrat tillstånd. Vore ju super konstigt om allt bara flöt på?! Ja så är det att heta Linda. Alltid något som jag funderar på...hur kommer det att bli, vad vill jag osv...Är ju snart 28 och mina senaste år har varit ett virr varv. Skönt att allt är som vanligt! hahaha. Frågan är ju fortfarande om jag någonsin kommer veta vad jag vill! En sak är jag helt säker på iaf...men det kommer jag inte att skriva om här på bloggen;) finns bara en person där ute som vet vad jag vill och känner. Synd att det ALDRIG kommer att besvaras.

Kort vecka denna vecka. Kan man säga mer än SKÖNT?!!! Så för mig e det ju redan ons om man jobbar mån-fre. Mycket som händer. Jobb, fotbollscup, projekt fixa mitt hår och sen världens grymmaste GRILLFEST! Underbart härligt när man har en massa kuligheter framför sig. Det gillar jag.

Nu ska jag laga mat.

Ha en fortsatt skön måndag


Kramar
Linda


Kommentarer
Postat av: ouise

Nyfiken blir man när det bara finns en som vet vad du vill.......

Kan bara säga lycka till

Kram på dig

2009-05-18 @ 17:50:13
Postat av: Linda

Ja det finns en som vet...och han vet också vem han är;)

2009-05-18 @ 18:58:38
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Snygg bild Linda :)

2009-05-19 @ 08:28:26
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0