Gjorde jag rätt?

Det vet man kanske aldrig, men som det känns just nu tror jag nog allt det ändå. Just nu och en tid framöver behöver jag nog ha denna distansen till dig iaf. jätte tråkigt då jag bara älskar att tala med dig i telefon. Men efter igår tog jag mitt förnuft till fånga och insåg att det är för jobbigt. Ja ja så kan det vara ibland...

Idag kommer min älsklings William hem till mig igen! LÄNGTAR till att få kramas med dig, men snart så!!! Idag är det "drop in fika" på dagis. Fika, lotterier och en liten loppmarknad. Så mys mys.

Nä nu springer klockan iväg och jag ska gå hem.

Ha det gott alla där ute
Kram
Linda


 


Kommentarer
Postat av: Andreas"kryckan"Hansson

Bra där... Det är bara destruktivt.. Hälsa William och mys nu :)

2009-05-13 @ 16:50:30
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0