Göteborgsvarvet

Oj vad det ska hejjas idag. Har väl inte många känningar som ska springa, men jag och William har lovat att hejja fram Alex! Tror att han kommer fixa detta som ingenting. Stort lycka till idag!

Under morgonen har jag  fixa till våran picnic som vi ska ha med oss till slottskogen. Jag ska ta med kyckling och min syster ska göra en jätte god potatissallad. MUMS vad gott det är att äta ute. Och inte att förglömma denna underbara sol vi har idag. Skönt för oss åskådare, men ack så varmt det kommer bli för de som ska springa. Glöm för allt i världen inte att dricka under loppets gång.

Vi får heller inte glömma att hejja på Marlena ikväll!Har på känn att det faktiskt kommer gå vägen för sverige.

Nu ska jag duscha och få på min kläder. Tror det får bli kjol idag. Allt för att få sommarkänsla.

Ha en fantastiskt skön lördag

KRAM
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0