Halv fyra på soffan:(

Visst är det helt underbart att slumra till på soffan framför tv:n? men att sen vakna till 03:30 av att lampor lyser och tv:n, datorn står på och dessutom har du inte borstat tänderna...det är mindre underbart. Men jag lyckas titt som tätt med detta. Inatt gjorde jag det igen, men det är bara att dra sig ur den sköna soffan och sen börja projektera med allt som ska stängas av, släckas och borstas. Som tur är har jag inga problem med att sen somna om i sängen. Vaknade upp idag kl 8:45 och känner att jag är jätte utvilad:)Det är skönt däremot.

Jobbar kväll idag med. Sen har jag bara två dag turer kvar denna veckan. Fredag såg jag här om dagen till min förvåning att jag är ledig. Vilket passade mycket bra iom att vi ska upp till stugan över helgen. Och om vädret stämmer som dom sagt ska det bli KANON väder! Då vet ni någon som kommer pressa i solen;)!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen fortsätta med mitt lilla städ. Det är så härligt när man fått gjort sådant innan William kommer hem. Mer tid för att få mysa med min lilla stjärna:)

Ha det gott alla
Linda

Så cool i mina borttappade solglasögon!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra att William har hitat dn brillor... Men lilla gumman han åker väl inte vagn som 5 - åring???? Hoppas allt e bra med e 2! E så förbannad efetr att ha sett robinsonfinalen. Hur ..n kunde hon vinna?

>Puss å kram

2009-05-30 @ 22:49:20
Postat av: Linda

Nä han åker inte vagn. Det kortet e från förra sommaren när vi var i sthlm. Vi hade med oss vagnen iom att vi gick så mycket:)

2009-05-31 @ 17:27:35
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0