Idag gäller det!

Kan man ha mer oflyt än mig just nu??? Stormvarning och otränad ska jag ge mig ut och springa Blodomloppet! Börjar undra vad F*N jag gett mig in på. Visserligen är det bara 5 km, men har jag ännu mer otur kommer jag väl få motvind också. Kanske bara att bita ihop och visa att det finns en "liten löpare" i mig:) Ni som läser innan jag startar kl 18:25 kan väl hålla tummarna för att jag kommer runt utan problem:)

nu ska här grejas och fixas innan William komer hem

Puss & kram
Linda

Hade mycket hellre suttit så här idag:)




Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Ohhh jag villmed åka utomlands.. Hmmm det ser varmt och gott ut..

2009-05-28 @ 09:42:52
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0