Ingen rubrik!

Oj vad jag blivit dålig på att blogga nu för tiden. Varför det är så vet jag faktiskt inte. Tar nu iaf chansen när jag är på jobbet och snart ska gå hem.

Kan ju iaf skriva om min super braiga onsdag...Kunde inte bli bättre. God mat och super trevligt sällskap;) Massa att prata om. Mer än så kommer jag inte skriva i detta inlägg:), men vem vet...kanske kommer det fler sådana bra dagar. Jag hoppas på det iaf!

Helgen närmar sig och jag har absolut inget planerat. Känns lite tråkigt. Men men kanske ska man bara vara hemma och göra INGENTING? Kan vara skönt det me. Hoppas på sol för då kommer jag packa en liten väska och cykla till nått varmt ställe och sola. Tycker att förra helgens bränna börjar försvinna. Ja vi får se vad helgen har att erbjuda.
Ha det gott
Linda




 


Kommentarer
Postat av: Kattis

Härligt att höra att du haft en trevlig onsdag, finns inget bättre än att höra när andra har haft det bra!

Kram kram

2009-05-07 @ 22:26:44
URL: http://heartdreams.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0