Löpning för hela slanten!

Igår var det stora Göteborgsvarvet och idag blir det att ta sig till slottskogen igen för att hejja fram min systerson. Jag har kommit på hur kul det är att studera folks olika springstilar. En del kan man nästan se från start att det här kommer inte gå vägen. Undrar samtidigt om dom vet vad dom gett sig in på, men vissa har så skön avslappnad stil att det ser ut som att dom inte gjort annat i sitt liv än att bara springa. Frågan är hur man själv ser ut egentligen?. kanske e jag den som folk undrar hur detta ska gå. Eller e jag den som fixar det galant. Kanske kan ni studera mig när jag ska springa blodomloppet! Det är ju bara två veckor kvar tills att jag ska snöra på mig skorna och flåsa runt mina 5 km. Behöver nog komma ut lite och känna på det. Annars kan det nog gå riktigt illa.

Eurovision song contest var ju igår. Själv var jag den och fler i mitt sällskap som somnade på soffan. Jag, William och systers båda barn somnade som 4 klubbade sälar! Vaknar kl 00:30 och då var det projekt bära in barn till sina sängar. Svettigt värre, men det gick bra.

Nu blir det att plocka undan och bädda sängar för att sen få i oss lite lunch innan vi ska till slottskogen.

Ha en skön söndag och må så gott
Kramar
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0