Nu är det inte lång tid kvar!

Tiden går ju så fort att man knappt hänger med! Snart går vi in i juni månad vilket betyder...SNART SEMESTER OCH TURKIET! Fredag V 26 stämplar jag ut och går på 5 veckor ledigt. Helt fantastiskt underbart.

Vad semestern kommer innehålla är inte riktigt bestämt än, men klart är turkiet. Sen vill jag så gärna komma upp till Stockholm och min underbara vän Emma. Skara sommarland har jag och Williams pappa pratat om lite....ja ja vi har gott om tid att planera och fundera på vad som komma skall. Att William får en lugn och skön ledighet är klart det viktigaste.

Snart onsdag och tävling. Ja hur detta kommer gå vet jag ej. Har ju inte tränat något alls. Ja kanske lika bra att bara se det som en kul grej. Släppa allt vad tid heter. Jag är ju fortfarande lite hes, men runt kommer jag iaf att komma. Om jag så ska krypa sista biten.

Ha en bra start på nya veckan

puss o kram
Linda

Sommar och sol

Underbara Emma med William

Kommentarer
Postat av: Andreas "kryckan" Hansson

Jo jag vet att jag var lite köp benägen.. men det var lätt hänt när man gick runt och jobbade i Butiker hela dagarna.. :)

2009-05-26 @ 08:59:54
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0