Oj herre gud!

Vad hände???? Blev så supertrött att jag efter slttskogen fick gå hem och lägga mig en stund. William gick med syrran och hennes familj på kalas. Somnade som en stock och vaknade upp vid 17:30. Ja det tar på krafterna av att vara 3  barns förälder över en natt. Så nu sitter jag bara och väntar på att min skatt ska komma hem lortig som få. Ett bad och sen bums i bingen för honom.

Ny arbetsvecka är på intåg. Skönt att denna veckan blir kort. Jag kommer bara jobba mån-ons! Underbart super härligt. Ska du göra något kul under kristihimmelfärd? Jag ska ta det lugnt tors,fre för att verkligen ladda för grillfesten Andreas "mitt ex" har styrt upp i slottskogen! Tjoo hooo va kul när någon tar tag i festligheterna. Så är du i göteborg lördag den 23 maj är du super välkommen! Kl 15 börjar vi samlas. hoppas på stor uppslutning denna dag.

Nä om jag skulle ta mig ner till affären och handla lite. Såg att smöret börjar ta slut och även min favvo juice  "Godmorgon blodapelsin" Super god vill jag lova!

Ha ett bra slut på denna veckan och en fantastisk början på nästa

Må gott
Linda

Carros porträtt av mig. Ser ni vilken slående likhet?

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Jaså varför ska jag räkna ner till den ??? :)

2009-05-17 @ 19:04:31
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Caroline Hansson

haha... för alltid förevigad!

2009-05-17 @ 23:20:22
URL: http://nattstad.se/diora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0