Oj så måndagstrött

Borde man inte vara pigg och utvilad efter helgen? Ja det var då inte jag idag. Ganska lätt att komma upp i morse, men när klockan började närma sig 12 hände något. Ögonen  började ordagrant gå i kors!!! Blev så där trött att jag nästan fick panik. På med kaffe...nog första gången sen jag börja dricka  kaffe som jag tror att jag faktiskt blev pigg av det. Sen var det full fart på mig igen=)

Helgen min har varit super mysig. Var ju och besökte underbara "gläntan"! Kom upp strax före klockan 13 i fredags...sen var det näsan mot solen. Och visst har det gett resultat! OJ OJ OJ så mycket fräknar...grrrr! Sen inte att förglömma den röda färgen som även pryder mitt ansikte. Skönt med sol. Har alltid funderat på vad det är folk hela tiden smörjer in sig med...kan det vara solskyddsfaktor tro;)???Ska nog höra efter. Verkar bra iaf. Dom har nämligen inte samma skära färg som jag har.

Denna veckan är det jobb mån-fre. Känns tungt då jag oftast har någon ledig dag mitt i veckan. Ja ja lika bra att bita ihop.

Min vecka med William börjar lida mot sitt slut=(Onsdag ska han hem till pappa sin. Tur att en vecka går fort. För det betyder ju då att han snart är hemma hos mig igen=)

Kanske ska jag nu börja träna igen. Var ju ett tag sen jag rörde på döfläsket! Måste inse att snart ska bikinin på igen...uscha!Måste dessutom ut och hitta några nya. Funderar bara på vilken modell man ska ha i år. Som det känns just nu får det bli stora shorts och t-shirt! Allt för att dölja... 


Undrar om veckan kan innehålla trevligheter med...Hoppas, hoppas, hoppas! Vet att det ev kan hända något trevligt på ons;)

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen
Må gott
Linda

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Vilken helg.. Ja du folk börjar med solskyddsfaktor har jag hört.. :)

2009-05-05 @ 10:50:57
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0