Vad e det för en dag?

Ja vad e det för en dag. nej det är ingen vanlig dag för det är Andreas födelsedag hurra, hurra, hurra! Stort grattis på dig. Nu är du inte längre 31 utan 32!!! Hoppas iaf att du får en fantstiskt bra dag.

Vaknade idag kl 06:30...underbart när man ska jobba kväll och kan få ha lite sovmorgon, men vad gör man inte om man har en son som vaknar av att han vill ha frukost? Bara att sakta men säkert dra sig ur sängen.

Så som jag laddat för att ta mig i kragen och gå ut och springa idag efter jag lämnat William på dagis. Till min besvikelse ser jag att det fullkomligt ös regnar ute! ja ja en sann llöpare bryr sig inte om lite dåligt väder...eller? Gäller att springa fort så är man ju hemma mycket fortare igen.

Idag är det överlämning av vår lilla skatt. Pappas vecka är på ingång, men han får inte ha han så länge då William vill åka med syster upp till landet imorgon kväll. Men innan dess så får dom passa på att ha massa mys. Vi ska faktiskt åka till kungbacka imon jag , William och Andreas för att kolla på systers pojk spela fotbollscup. Kul att titta då man redan i deras låga ålder kan se talanger.

Nu ska jag leta fram mina löparkläder och skor. Ett steg i rätt riktning=)

Ha en bra dag
Kramar
LInda

Bjuder på en "gammal" bild av födelsedagsbarnet

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Du är väl för go Linda.. Ja det är min dag idag... Spännande det ska bli för William ville ju att du skulle köpa en vespa till mig ;)



Men den bilden är nått år gammalt ha ha

2009-05-20 @ 09:03:18
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Bilden är väl från min 25års fest? Så nästan 3 år gammal snart=)

2009-05-20 @ 09:23:42
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0