En helg i skåne

Vilken mys helg jag har haft. Jag har varit hemma hos Anders föräldrar och haft en riktig slapp helg. Visst är det underbart härligt när man efter helgen är ordentligt utvilad? Jag har både ätit och druckit gott i helgen...och trot eller ej! Av en händelse får jag min favvomat på lördagen! En riktig skånsk kalops...jag bara älskar denna gryta! Och inte nog med det. Anders mamma hade gjort en jätte mumsig smörgåstårta som vi åt på fre kvällen när vi kom hem från matchen. Kan tillägga att Eslöv vann...du är bäst hjärtat! Det var en riktig rysar match mot jönköping, men min Anders gjorde jätte bra ifrån sig! Jag är så stolt att få vara din flickvän...jag älskar dig så oerhört mycket.
Så nu har jag träffat hela hans familj...man kan inget annat än att tycka om denna familj. Jag har bott i deras hus,men känt mig så hemma och omhändertagen. Stor kram till er alla :)Jag har inte bara gosat med Anders, utan med världens gosigaste hund också. Tänk så mysigt när man kommer upp på morgonen...glömmer av att säga god morgon till Otto och han kommer fram och lägger huvudet på sne för att man ska killa han bakom örat och säga god morgon även till han. Jag ska ha en hund en vacker dag. Alltid någon som är hemma när man kommer hem. Jag och Anders har skojat lite om att när vi bor ihop så ska vi ha en liten mops...Så mys. Jag vet ju även att william älskar djur. Så han om någon skulle bli så glad om det kom in ett djur i våran familj. Åh vad jag även saknar min lilla skrutt. Han kommer iaf hem till mig imorgon bitti då det är simskola imorgon igen. Så vi får en mysmorgon framför barnprogrammen innan det bär iväg till badhuset för att jag sen ska behöva lämna han på dagis för att åka till jobbet och jobba kväll :(

Onsdag e en jobbig dag...jag och Willes pappa har kommit överens om att William ska få sprutan mot svininfluensan...å hua! Hur ska jag klara av detta som själv är så spruträdd...själv är jag redan vaccinerad( Har inte fått några konstiga biverkningar, så om du kan...vaccinera dig! Det skyddar inte bara dig själv utan du skyddar även andra från att bli sjuk)
Men det kommer nog gå jätte bra då william är en riktig tuffing! Får ge han e belöning efter att han fått sprutan. Kanske en liten present, få välja vilken midda han vill ha, eller kanske bara åka någonstans och bada. Han älskar ju badhus :)

Nä nu ska jag plocka lite här hemma innan det blir det obligatoriska godnatt sov gott jag älskar dig samtalet:)
Puss och kram
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0