När kärleken blir smärtsam!

Ja ni vet när man är så där upp över öronen kär...ja då vill man ju bara träffas hela tiden,men i detta fall är avståndet ett hinder. Jo jag vet att saknaden är bra för att hålla kärleken i chack. Jag vill ju träffa min Anders nu och hela tiden. Pussa han och bara hålla om honom...ja han e mitt allt...Nu tänker ni säkert!!! "Men herre gud din son då???" Ja det e väl klart att han e mitt allt han med, men det är ju två helt skilda kärlekar! Min underbara william kommer jag alltid att ha den största platsen i mitt hjärta! "...Och det bästa med Anders är då att han accepterar min situation från början...och till slutet hoppas jag.

Till helgen blir det iaf skåne då wille e hos sin pappa och jag har jobbfri helg! ÄNTLIGEN!!!! Kolla på matchen mot jönköping och sen vidare för att träffa blivande svärföräldrar...de ni! Det trodde jag aldrig skulle ske! Men som jag skrivit tidigare...när man minst anar det så kommer han!Och tro mig nu...det är verkligen så! 

Hoppas ni är lika lyckliga som jag är
Puss
'
En vanlig fredag hos oss :)



Åh vad jag gillar denna bilden! Säger så mycket!


Kommentarer
Postat av: Marre

ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad roligt att du bloggar igen och att du är kär !!!! Grattis och jätteskoj, det lyser om dig och detta är du värd, lycka till, kramis

2009-11-06 @ 19:29:39
URL: http://marrejohanssons.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Marre!

Vad kul att du kommenterade mitt inlägg...ja jag lyser av lycka och det har jag att tacka min underbara Anders för. Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt.



Ha det gott

Kram

Linda

2009-11-09 @ 22:21:05
URL: http://lindajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0