På Heidis begäran :)

Jag vet att jag inte skrivit på bra länge nu, men tro mig...har många gånger tänkt att jag ska skriva om allt som hänt det senaste, men inte kommit till skott. Jag lovar inget, men ska försöka uppdatera på bästa sätt :)

Jag har iallafall gått och blivit KÄR! eller kär e inte rätta ordet...förälskad!!! När man minst anar det så dyker han upp! Skåneland visserligen, men det finns ju en för alla och min man fanns i skåne.

Kan inget annat säga än att jag e så lycklig med min underbara Anders...

Hela hösten har gått i rasande fart, mycket roliga saker har upplevts...Pendlat gbg-skåne, massa mysiga helger med både mina underbara vänner och massa mysiga helger med min älskling. (Till mina vänner...jag vet att jag varit usel på att både höra av mig och styra ihop något, men det kommer, det kommer)Funderar faktiskt på att ha en tillställning här snart...kanske ska vi ha en glöggkväll nu när faktiskt det börjar närma sig? Vad tror ni om det?

Detta inlägget blir inte långt...har inte riktigt kommit in i blogg tänket, men det kommer säkert det också :)

Puss ni underbara...
Och Anders...
Jag älskar dig!!!

Jag och Caroline


Puss älskling


Vi är sååå fina ihop :)


Jag och Heidi


Jag och Maria
Finns såklart fler underbara vänner som jag vill visa, men det sparar jag till en annan gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0