Alla hjärtans dag

Ja det låter ju så fint, men ska man inte alla dagar visa kärlek och att man uppskattar människor i sin närhet? visst är det det super trevligt att man blir uppvaktad under en dag som denna, men jag uppskattar nog mer att bli uppvaktad när man som minst anar det. Jag kanske låter suuuuper bitter, men det är jag INTE!!! för imorgon rullar bilen ner till skåne och min älskade man. Då ska det spridas kärlek! Älskar verkligen att vara i min Anders famn...känna en trygghet jag inte trodde fans.
Älskar dig mitt hjärta.

Idag har jag och William haft besök av en god vän till mig...ostbricka fick det bli ikväll...alltid lika mysigt när man har lite goda tillbehör till som olika marmelader, frukt och gott bröd å kex.

Nu ska jag påbörja packningen för vår resa söderöver...ja i tanken iaf ;)

Om man ska dra en slutsats av detta inlägg så får det bli...

Glöm inte av alla andra dagar som finns i veckan. Att visa att man tycker om någon osv finns ingen bestämd dag

Puss å kram
Linda

Älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0