Im back :)

Vad sägs om att jag börjar uppdatera bloggen lite???
Ja jag har fortfarande världens bästa pojkvän...hinner lixom inte med allt. Jag och Anders har blivit med katt. En underbar kisse vid namn Silas. Hon är en blandning av norsk skogskatt och bondkatt...faderns ras e okänd :) Lösaktig mamma har hon ;) Allt rullar på i en rasande fart...mycket händer... 1 år 4 mån :) ja jag är världens lyckligaste. Förlåt alla mina bloggläsare...hoppas ni kommer tillbaka och kommenterar en massa :) ska försöka att uppdatera bättre...känns som att jag skrivit detta förut, men visst saknar jag bloggen lite iaf :) hoppas ni alla har haft det lika toppen bra som jag har haft under mitt år :) en dag då jag har massa ork lovar jag att uppdatera en massa :) tjing tjing på er alla godisar :)
puss å kram
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0