Om jag bara kunde...

Ja jag säger då det...jag drar igång den gamla ring rostiga bloggen, men jag uppdaterar knappt inget. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Nu ska jag försöka. Helgen har då innefattat jobb till sena fredags kvällen, sen på lördag fick jag över mina älskade syskonbarn...fotboll på dagen och grymt trevlig hemmagjord pizza kväll med melodofestivalen hemma hos min goda vän Marie-louise. Tusen tack goa vän för denna kväll...Söndag packade vi ihop oss för en söndagspromenad i sisjön...ja isen var så tjock att vi gick över sjön. Barnen fick titta på några som satt och pimpla...jag ville mest gå ifrån isen då jag tyckte det var lite obehagligt att stå på en sjö man annars badar i. Väl hemma i värmen...ja det vart lite kallt efter ett par timmar ute slog jag mig ner i soffan innan jag började tillaga en smarrig tacopaj... jag delar gärna med mig av mina recept...känns som att jag kommer dela med mig av lite goda maträtter i min blogg. Mat är livet och så är det bara...håller ni inte med???
Imorgon jobbar jag som vanligt för att sen hem och infinna mys och packa ner kläder som ska med ner till skåne. Jag hade turen denna gång att kunna vara ledig under sportlovsveckan vilket då passar perfekt för mig och William att åka ner till min älskade man i skåne.
Söndag= söndagsfilm och ikväll bjuds det på Wallander...kommentera gärna vad du tycker...nu ska jag kolla på den.
Puss å kram
Trevlig söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0