Veckan som gått

Veckan som varit har varit innehållsrik...jobbat, samtalat med människor som jag egentligen känner att jag ödslat min dyrbara tid på...ni vet samtal som absolut inte ger än något!
jag har även varit med min älskade son på skridskoäventyr. Mycket trevligt.
Idag fredag har jag jobbat alldeles för länge...jobba över på en fredag är väl så där kul...eller vad tycker ni?
Nu är det slapp/soffmys som gäller.William valde att sova över hos sina kusiner ikväll när jag ändå skulle jobba... Imorgon blir det fullt hus igen. Williams kusiner kommer på besök och ska sova över. Så vad sägs om att ta en ordentlig sovmorgon imorgon lördag? låter ju fantstiskt härligt. Hoppas ni alla som läser har haft en bra fredag.
Puss å kram
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0